Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Wailer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blomman67" data-source="post: 1080619" data-attributes="member: 118877"><p>Tycker att just w112 rp2 är en utav dom mest lättåkta skidorna jag haft, bred sweatspot, dvs den tillåter en att slarva lite med positionen på skidan, det där karbondarret uppstår oftast bara när du ska göra en stoppsladd på riktigt hårt underlag, för mig så försvann det efter några dagars åkande. Så länge man åker på kant så är det en utav dom roligaste och enklaste skidorna jag ägt, Patron, Hendryx Ph, w99 hamnar enligt mig efter som allroundskida. Skillnaden på w112 och w99 är framförallt radien och styvheten på w99 som upplevs mera som en charger, om du har råd så köp en w112, var inte rädd för 190cm längden om du inte är under 175cm 70 kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blomman67, post: 1080619, member: 118877"] Tycker att just w112 rp2 är en utav dom mest lättåkta skidorna jag haft, bred sweatspot, dvs den tillåter en att slarva lite med positionen på skidan, det där karbondarret uppstår oftast bara när du ska göra en stoppsladd på riktigt hårt underlag, för mig så försvann det efter några dagars åkande. Så länge man åker på kant så är det en utav dom roligaste och enklaste skidorna jag ägt, Patron, Hendryx Ph, w99 hamnar enligt mig efter som allroundskida. Skillnaden på w112 och w99 är framförallt radien och styvheten på w99 som upplevs mera som en charger, om du har råd så köp en w112, var inte rädd för 190cm längden om du inte är under 175cm 70 kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DPS Wailer
Tillbaka
Topp