Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
dr zipe?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Madeinchina" data-source="post: 397969"><p>Finns ingen anledning att ha det, Min polare köpte nyss ett par, han gick runt i butiken och frågade om den inte skulle vara nått där, men sen kom vi fram till att den inte skulle det, Då bestälde han ett par "pluppar" med järnkors på, Kostade 150:-!!!! Jag sa att han var jävla idiot som köpte dom, vem fan köper 6 små plastbitar för 150:-? Och det är ju fan inte ens snyggt, Man måste tyå stå 6cm ifrån för att se korsen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Madeinchina, post: 397969"] Finns ingen anledning att ha det, Min polare köpte nyss ett par, han gick runt i butiken och frågade om den inte skulle vara nått där, men sen kom vi fram till att den inte skulle det, Då bestälde han ett par "pluppar" med järnkors på, Kostade 150:-!!!! Jag sa att han var jävla idiot som köpte dom, vem fan köper 6 små plastbitar för 150:-? Och det är ju fan inte ens snyggt, Man måste tyå stå 6cm ifrån för att se korsen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
dr zipe?
Tillbaka
Topp