Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dra i helvetet!!!krig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CharlesEdsbyn" data-source="post: 49799" data-attributes="member: 34748"><p>Grüss Gott!</p><p>St.Anton är inplanerat för två goa gubbar, Falla å Charles.</p><p>Allt är klart in i minsta detalj förutom tre små petitesser.</p><p>Resa, boende & jobb.</p><p>Som ni kan se inga större problem =)</p><p>Tänkte åka vid 20nov.</p><p></p><p>Letar nu efter någon som ska köra ner eller som har boende & vill dela med sig av hyran.</p><p>Bor i Karlskrona.</p><p></p><p>Looking forward to hear from you</p><p>//Philip Ekwall, Carl Åström</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CharlesEdsbyn, post: 49799, member: 34748"] Grüss Gott! St.Anton är inplanerat för två goa gubbar, Falla å Charles. Allt är klart in i minsta detalj förutom tre små petitesser. Resa, boende & jobb. Som ni kan se inga större problem =) Tänkte åka vid 20nov. Letar nu efter någon som ska köra ner eller som har boende & vill dela med sig av hyran. Bor i Karlskrona. Looking forward to hear from you //Philip Ekwall, Carl Åström [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dra i helvetet!!!krig
Tillbaka
Topp