Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dra i och ur innersko - Utslitning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattiasborg" data-source="post: 1006377" data-attributes="member: 102405"><p>Mors</p><p></p><p>Riskerar man slita ut innerskon om man drar den i och ur pjäxan ofta eller ska den hålla för det?</p><p></p><p>Har tidigare haft ett par Head Vector 100 som läckt in snö ganska ofta och jag har därför varit tvungen att dra ut den för torkning med skotorksfläkt 7-8 ggr av 10. På dessa pjuck har det varit rätt lätt att ta ur och sätta i innerskon och jag har inte slitit ut den</p><p>MEN</p><p>Nu har jag köpt ett par Fire Arrow F1 som är betydligt tajtare om man ska ha i/ur innerskon. Noterade också att hälen sveper över nån aningens vassare kant (vass å vass...iaf inte slät som ett barnarsle) i bakkappan när man gör detta.</p><p></p><p>Hur brukar andra göra? Bara låta va eller ta ur och torka?</p><p></p><p>/M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattiasborg, post: 1006377, member: 102405"] Mors Riskerar man slita ut innerskon om man drar den i och ur pjäxan ofta eller ska den hålla för det? Har tidigare haft ett par Head Vector 100 som läckt in snö ganska ofta och jag har därför varit tvungen att dra ut den för torkning med skotorksfläkt 7-8 ggr av 10. På dessa pjuck har det varit rätt lätt att ta ur och sätta i innerskon och jag har inte slitit ut den MEN Nu har jag köpt ett par Fire Arrow F1 som är betydligt tajtare om man ska ha i/ur innerskon. Noterade också att hälen sveper över nån aningens vassare kant (vass å vass...iaf inte slät som ett barnarsle) i bakkappan när man gör detta. Hur brukar andra göra? Bara låta va eller ta ur och torka? /M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dra i och ur innersko - Utslitning
Tillbaka
Topp