Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gladpack" data-source="post: 1319272" data-attributes="member: 43649"><p>Tråkigt. Se till att göra en magnetröntgen fortast möjligt, om ej redan gjort. Man ska nog vara försiktig med att rekommendera någon träning innan man har en full diagnos. </p><p></p><p>Jag har dragit båda främre korsbanden. Det ena har jag opererat - det andra gick inte att operera då det var för skadat. I mitt fall är det icke opererade knät lika stabilt som det opererade, men jag har förstått att det är ytterst individuellt hur det utfaller. </p><p>-Oavsett får du nog ställa in dig på att rehab blir en stor del av tillvaron ett tag framöver om du vill att det ska bli bra. Själv har jag åkt som bäst när jag kommit tillbaka från olyckorna och kommer nog alltid behöva träna extra för att behålla normal stabilitet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gladpack, post: 1319272, member: 43649"] Tråkigt. Se till att göra en magnetröntgen fortast möjligt, om ej redan gjort. Man ska nog vara försiktig med att rekommendera någon träning innan man har en full diagnos. Jag har dragit båda främre korsbanden. Det ena har jag opererat - det andra gick inte att operera då det var för skadat. I mitt fall är det icke opererade knät lika stabilt som det opererade, men jag har förstått att det är ytterst individuellt hur det utfaller. -Oavsett får du nog ställa in dig på att rehab blir en stor del av tillvaron ett tag framöver om du vill att det ska bli bra. Själv har jag åkt som bäst när jag kommit tillbaka från olyckorna och kommer nog alltid behöva träna extra för att behålla normal stabilitet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Tillbaka
Topp