Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1319273" data-attributes="member: 145112"><p>Drog mitt korsband för 9år sedan, på nyårsafton av alla dåliga dagar</p><p>Fick som dig lite alvedon och någon övning att göra hemma</p><p>Fick tipset att söka upp en sjukgymnast och gjorde efter någon dag</p><p>Han var allt annat än glad att jag inte fick gå direkt till honom då man måste komma igång med rehab snarast om man vill få det bra framöver. </p><p>Så gå direkt imorgon till sjukhuset och kräv att få träffa en sjukgymnast, så styr ni tillsammans ihop en bra plan för dig. Eftersom allt är individuellt så skulle jag avråda från att ta tips och idéer från någon annan</p><p></p><p>Jag skötte rehaben bra, måste ge mig beröm för det är sjukt tråkigt, men det är värt resultatet, de senaste åren var jag tvungen att tänka efter vilket knä jag rensade rent på leder i, så det går att bli bra om man tänker till lite</p><p></p><p>Dock blir man inte immun mot knäskador framöver</p><p>Kraschade för 7veckor sedan och fick en fraktur i samma knä, så har varit sjukskriven sen dess.</p><p>Så välkommen till oss knäskadade :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1319273, member: 145112"] Drog mitt korsband för 9år sedan, på nyårsafton av alla dåliga dagar Fick som dig lite alvedon och någon övning att göra hemma Fick tipset att söka upp en sjukgymnast och gjorde efter någon dag Han var allt annat än glad att jag inte fick gå direkt till honom då man måste komma igång med rehab snarast om man vill få det bra framöver. Så gå direkt imorgon till sjukhuset och kräv att få träffa en sjukgymnast, så styr ni tillsammans ihop en bra plan för dig. Eftersom allt är individuellt så skulle jag avråda från att ta tips och idéer från någon annan Jag skötte rehaben bra, måste ge mig beröm för det är sjukt tråkigt, men det är värt resultatet, de senaste åren var jag tvungen att tänka efter vilket knä jag rensade rent på leder i, så det går att bli bra om man tänker till lite Dock blir man inte immun mot knäskador framöver Kraschade för 7veckor sedan och fick en fraktur i samma knä, så har varit sjukskriven sen dess. Så välkommen till oss knäskadade :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Tillbaka
Topp