Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="moijeski" data-source="post: 1326810" data-attributes="member: 191921"><p>Sänder ut en fråga till er andra knäskadade. Jag drog ju mitt vänstra främre korsband i våras. Det var en typ 2 skada, dvs inte helt av. har träffat sjukgymnast hyfsat regelbundet sen dess, men träningen kunde gått bättre. Eller den har gått enligt förutsättningarna med heltidsjobb och två små ungar. Har tänkt åka lungt i vår. Med det menar jag, åka i pistad terräng i februari. Snackade om det med sjukgymnasten idag och han tyckte det lät som en bra ide om jag vill dra det igen. Det är givetvis mitt beslut och jadajada.Tog lite knäcken på mig. Ni andra; hur fort har ni stått på skidorna igen? Med eller utan stöd? Och hur gick det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="moijeski, post: 1326810, member: 191921"] Sänder ut en fråga till er andra knäskadade. Jag drog ju mitt vänstra främre korsband i våras. Det var en typ 2 skada, dvs inte helt av. har träffat sjukgymnast hyfsat regelbundet sen dess, men träningen kunde gått bättre. Eller den har gått enligt förutsättningarna med heltidsjobb och två små ungar. Har tänkt åka lungt i vår. Med det menar jag, åka i pistad terräng i februari. Snackade om det med sjukgymnasten idag och han tyckte det lät som en bra ide om jag vill dra det igen. Det är givetvis mitt beslut och jadajada.Tog lite knäcken på mig. Ni andra; hur fort har ni stått på skidorna igen? Med eller utan stöd? Och hur gick det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Tillbaka
Topp