Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antikvitet" data-source="post: 1327046" data-attributes="member: 132155"><p>En bra fysio är otroligt viktigt. Roade mig med att ha av främre och bakre korsband och inre ledband under en topptur. Förberedande rehab i några månader, operation (allograft på korsband och autograft på ledband) och sen några hundra timmar i gymmet efter det och fortsättningsvis. Tror fan att jag är starkare nu än innan. Jag har i alla fall skaffat mig nya träningsvanor. När jag gör fallriskaktiviteter kör jag med en Donjoyortos. Hittills har det varit lite piståkning, längd och nån enstaka topptur, laddar på mer sånt den här vintern. Löpning funkar helt OK.</p><p>Och som sagt, det hade aldrig blivit såhär bra utan en fysio som fattar idrott/knäskador och med erfarenhet att rehaba idrottare mot ett mål (därmed inte sagt att jag är ”idrottare”, bara en envis gubbjävel).</p><p>[ATTACH=full]42213[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antikvitet, post: 1327046, member: 132155"] En bra fysio är otroligt viktigt. Roade mig med att ha av främre och bakre korsband och inre ledband under en topptur. Förberedande rehab i några månader, operation (allograft på korsband och autograft på ledband) och sen några hundra timmar i gymmet efter det och fortsättningsvis. Tror fan att jag är starkare nu än innan. Jag har i alla fall skaffat mig nya träningsvanor. När jag gör fallriskaktiviteter kör jag med en Donjoyortos. Hittills har det varit lite piståkning, längd och nån enstaka topptur, laddar på mer sånt den här vintern. Löpning funkar helt OK. Och som sagt, det hade aldrig blivit såhär bra utan en fysio som fattar idrott/knäskador och med erfarenhet att rehaba idrottare mot ett mål (därmed inte sagt att jag är ”idrottare”, bara en envis gubbjävel). [ATTACH type="full" size="1875x2500"]42213[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Draget korsband
Tillbaka
Topp