Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Dragon Rouge
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hazzilazzi" data-source="post: 613268" data-attributes="member: 60144"><p>Hejsan, beställde hem en gul lins från junkyard, det är ju Dragon Rouge 09/10, men mina brillor är 08/09 och har brillorna i mayrhofen men e hemma en vecka nu, utan gogglesen...</p><p>Ända skillnaden ser ut att vara att "lufthålen" är lite tätare i mitten.. </p><p>När jag skrev till dem på junkyard sa de att de inte hade rougelinsen men de har dem ju så beställde iallafall en gul lins för att man som vanligt inte ser ett skit med spegelglas i molnigt väder.. </p><p>Lång tråd, men ända jag undrar är om ROUGELINS 09/10 passar till ROUGEGOGGLES VITA OCH BLÅ 08/09.</p><p>Thanks!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hazzilazzi, post: 613268, member: 60144"] Hejsan, beställde hem en gul lins från junkyard, det är ju Dragon Rouge 09/10, men mina brillor är 08/09 och har brillorna i mayrhofen men e hemma en vecka nu, utan gogglesen... Ända skillnaden ser ut att vara att "lufthålen" är lite tätare i mitten.. När jag skrev till dem på junkyard sa de att de inte hade rougelinsen men de har dem ju så beställde iallafall en gul lins för att man som vanligt inte ser ett skit med spegelglas i molnigt väder.. Lång tråd, men ända jag undrar är om ROUGELINS 09/10 passar till ROUGEGOGGLES VITA OCH BLÅ 08/09. Thanks! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Dragon Rouge
Tillbaka
Topp