Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dreads
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_Kvart" data-source="post: 47201" data-attributes="member: 16085"><p>hej,</p><p></p><p>riktiga dreads gar inte att reda ut. de sitter.</p><p></p><p>gor inte misstaget att inte tvatta haret, tvatta det hellre ofta med shampoo sa det torkar ut sa fibrerna spretar, annars blir det oljigt, skitigt, och sa far du svarare att fa dreads.</p><p></p><p>bivax funkar, och tova, men mest av allt, tanken ar ju att du inte ska behova bry dig om haret, skit idet, sa loser det sig sjalv.</p><p></p><p>jag hade dreads i tre ar och visst, det var en del pyssel forsta sju manaderna med att pilla i det, men jag hade inte i ngt skit, bara tvattade i shampoo, och sen behovde jag inte rora det pa 2,5 ar.</p><p></p><p>lycka till,</p><p></p><p>David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_Kvart, post: 47201, member: 16085"] hej, riktiga dreads gar inte att reda ut. de sitter. gor inte misstaget att inte tvatta haret, tvatta det hellre ofta med shampoo sa det torkar ut sa fibrerna spretar, annars blir det oljigt, skitigt, och sa far du svarare att fa dreads. bivax funkar, och tova, men mest av allt, tanken ar ju att du inte ska behova bry dig om haret, skit idet, sa loser det sig sjalv. jag hade dreads i tre ar och visst, det var en del pyssel forsta sju manaderna med att pilla i det, men jag hade inte i ngt skit, bara tvattade i shampoo, och sen behovde jag inte rora det pa 2,5 ar. lycka till, David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dreads
Tillbaka
Topp