Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Dream-Park..vart då i åre???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 102293" data-attributes="member: 20139"><p>nu ska vi inte klaga här. I rödkullen finns en park bestående av två st hopp med ca 2 m platå, två små jibbcorners, en stor table med ca 10 m platå och en mindre med ca 5 m. efter det är det två tables med räcken och boxar, en fem m flat rail, en m m kinkbox och en 7 m rainbow box. det är ingen stor park men den hålls åtminstone ordentligt shapad för att vara så tidigt på säsongen, och, JP_collen, den räcker alldeles utmärkt till att utvecklas i även för "bättre" åkare. Jag hängde på stora kickern en vecka och nötte snurrar åt fel håll, lärde mig två nya tricks. och ska du inte snurra mer än 9a så räcker hoppet.</p><p></p><p>pipen kommer vara färdig v.6, inte en vecka efter tidsplanen. den kommer då vara sveriges bästa pipe med en längd på nära 200 m. kickar i bräcke kommer när dom kunnat göra tillräckligt med snö, det regnade ju till och med ngra dagar.</p><p></p><p>ha tålamod//J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 102293, member: 20139"] nu ska vi inte klaga här. I rödkullen finns en park bestående av två st hopp med ca 2 m platå, två små jibbcorners, en stor table med ca 10 m platå och en mindre med ca 5 m. efter det är det två tables med räcken och boxar, en fem m flat rail, en m m kinkbox och en 7 m rainbow box. det är ingen stor park men den hålls åtminstone ordentligt shapad för att vara så tidigt på säsongen, och, JP_collen, den räcker alldeles utmärkt till att utvecklas i även för "bättre" åkare. Jag hängde på stora kickern en vecka och nötte snurrar åt fel håll, lärde mig två nya tricks. och ska du inte snurra mer än 9a så räcker hoppet. pipen kommer vara färdig v.6, inte en vecka efter tidsplanen. den kommer då vara sveriges bästa pipe med en längd på nära 200 m. kickar i bräcke kommer när dom kunnat göra tillräckligt med snö, det regnade ju till och med ngra dagar. ha tålamod//J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Dream-Park..vart då i åre???
Tillbaka
Topp