Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Dream-Park..vart då i åre???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MoaBajs" data-source="post: 102301" data-attributes="member: 40942"><p>Jag tyckte då att hoppet vid olympia dög och hoppa på..ganska stort.(kan ju bero på att jag är ganska dålig)....kommer dreamparken att vara klar till vecka 9 då? någon som vet det? de kanke beror på vädret..det har ju varit ganska varmt dä uppe..inga 30 minus på nyår direkt!! och som sagt det är ju gansk svårt att ha in gång snökanonerna när det är plusgradit..tyckte att rödkullen dög!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MoaBajs, post: 102301, member: 40942"] Jag tyckte då att hoppet vid olympia dög och hoppa på..ganska stort.(kan ju bero på att jag är ganska dålig)....kommer dreamparken att vara klar till vecka 9 då? någon som vet det? de kanke beror på vädret..det har ju varit ganska varmt dä uppe..inga 30 minus på nyår direkt!! och som sagt det är ju gansk svårt att ha in gång snökanonerna när det är plusgradit..tyckte att rödkullen dög!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Dream-Park..vart då i åre???
Tillbaka
Topp