Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Dream-Park..vart då i åre???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beefalainen" data-source="post: 102311" data-attributes="member: 37988"><p>Angående den försenade uppbyggnaden av bräckelandet så har jag fått höra rykten om att den översvämning som var på vårsommaren förra året kostade väldigt mycket pengar och tyvärr blev det Bräckes dreampark som fick dra det kortaste strået. Är själv inte den som brukar stå på skistars sida men om detta stämmer kan jag på sätt och vis förstå att det blivit så i år. Dom har å andra sidan sprängt och grävt rejält för att få till en bra permanent pipe.</p><p></p><p>Nu har det dock varit minusgrader och uppbyggnaden i bräcke är i full gång. Och det är inga j*a minihopp dom är i färd med att skapa... Och som jag såg nån innan skriva om pipen att den skulle öppna v6 så tror jag tom det är före tidsshemat. Frågade en liftkille i bräcke och han sa månadsskiftet feb/mars.</p><p></p><p>Så om allt blir så bra som det ser ut att kunna bli så blir jag nog tvungen att för första gången ge creds till skistar även om man fått vänta på de lite mer intressanta lekplatserna om man inte räknar med hela övriga berget som för övrigt bjudit på sinnessjukt bra åkning under hela januari... (Detta ska jag dock inte ge skistar creds för utan all den går till han den där Kung Bore!!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beefalainen, post: 102311, member: 37988"] Angående den försenade uppbyggnaden av bräckelandet så har jag fått höra rykten om att den översvämning som var på vårsommaren förra året kostade väldigt mycket pengar och tyvärr blev det Bräckes dreampark som fick dra det kortaste strået. Är själv inte den som brukar stå på skistars sida men om detta stämmer kan jag på sätt och vis förstå att det blivit så i år. Dom har å andra sidan sprängt och grävt rejält för att få till en bra permanent pipe. Nu har det dock varit minusgrader och uppbyggnaden i bräcke är i full gång. Och det är inga j*a minihopp dom är i färd med att skapa... Och som jag såg nån innan skriva om pipen att den skulle öppna v6 så tror jag tom det är före tidsshemat. Frågade en liftkille i bräcke och han sa månadsskiftet feb/mars. Så om allt blir så bra som det ser ut att kunna bli så blir jag nog tvungen att för första gången ge creds till skistar även om man fått vänta på de lite mer intressanta lekplatserna om man inte räknar med hela övriga berget som för övrigt bjudit på sinnessjukt bra åkning under hela januari... (Detta ska jag dock inte ge skistar creds för utan all den går till han den där Kung Bore!!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Dream-Park..vart då i åre???
Tillbaka
Topp