DREAMHACK Winter 08

TT-JONTE

Ny medlem
DREAMHACK Winter 08
Mina frågor är,

- Vilka skall till DHW 08 ??

- Om ni skall dit vart sitter ni ?? Sitter i D-hallen (D:37 55)

- Va spelar ni? Jag lirar CS1.6, WoW, WC 3/DotA

- Hur många event har ni varit på innan? mitt 3e event

- Vad är erat mål me DHW ? Jag skall ha roligt med polarna/andra gamers

- Skall ni vara med i någon/några tuneringar ? Jag har kvalat vidare i cs-tuneringen + eswc

- Vad skall ni göra när ni inte "gamear" ? Chilla med polarna, köra paintball och annat :)

Kul och veta va ni skall göra ifall ni skall dit.

PÖSS !<33

DREAMHACK Winter 08
tyvärr grabben. Jag ska inte dit. Lirar inte Cs, wow eller nått sånt. Lirar Xbox 360 ibland online bara. hoppas de går bra för dig. lycka till.

DREAMHACK Winter 08
jönköping om jag inte minns fel,

Hoppas du ska genda till nästan, då e de värt att lana

DREAMHACK Winter 08
Jag ska på DH, ska stå i JohnBauer montern, så kommer inte spela nått :< mitt första event, målet är väl att sälja så mkt som möjligt :P

För er som är intresserade att styla era laptops kan ju ta en sväng förbi JB montern :)

DREAMHACK Winter 08
haha, lite fel forum kanske? Tror inte det är många här som ska på dreamhack.
För övrigt verkar detta vara endast en skrytartråd från din sida där du skryter om hur bra du är på dataspel. Det är inte så tufft...

DREAMHACK Winter 08
haha, lite fel forum kanske? Tror inte det är många här som ska på dreamhack.
För övrigt verkar detta vara endast en skrytartråd från din sida där du skryter om hur bra du är på dataspel. Det är inte så tufft...

DREAMHACK Winter 08
MarkusG sa:
tyvärr grabben. Jag ska inte dit. Lirar inte Cs, wow eller nått sånt. Lirar Xbox 360 ibland online bara. hoppas de går bra för dig. lycka till.
Okej, då vet vi. Har haft en rad sömnlösa nätter där jag verkligen legat och undrat om du skulle dit eller ej.

DREAMHACK Winter 08
Nej, TT-JONTE har afrokrull och alltid pilotbrillor! :)

Hörde att ni slog nytt världsrekord i år igen, världens största/mest välbesökta datormässa?

DREAMHACK Winter 08
Det var mitt första DH och jag är väldigt nöjd, mycket creds till alla som var med och arrangerade. Skoj att gå runt o testa alla saker som fanns i expot. Vann för övrigt 2on2-turneringen i QuakeWorld :) woho!

Snödjup

Tillbaka
Topp