R
rrens
Guest
Dreamhack?
Nån som sitter på Dreamhack, det är SÅÅ JÄVLA FUCKING galet!!!!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken rad vilken plats, vad liras?nHamberg sa:hahhahahhaahaa nej globen fan :D
Rad 4 plats 65 härnHamberg sa:shiiet inte rad T hahaha
Vad heter du på Steam?nHamberg sa:okok :D kör cs som faaen (lirat mot begrip fan) (inte på dh dirrekt .P)
Det är välla klarttRogby sa:ska ni vara uppe tre dygn utan sömn nu eller? ;D
jag har skatat hela sommaren och det kan faktiskt vara riktigt kul att sitta här nu när det är kasst väder.SverigeTomten sa:men geeks! Kan det bli nördigare än att sitta i globen å spela dator?
Ut å skejta lite!
För mig är det tortyr att sitta å spela dator i tre dygn, jag vet inte hur ni kan överleva det där.
Men det går från person till personSverigeTomten sa:men geeks! Kan det bli nördigare än att sitta i globen å spela dator?
Ut å skejta lite!
För mig är det tortyr att sitta å spela dator i tre dygn, jag vet inte hur ni kan överleva det där.
nHamberg, vill veta vad du heter på steam.nHamberg sa:
kasst väder kan jag väl knappast hålla med om.. solsken o precis lagom temp!Korkskruvarn sa:jag har skatat hela sommaren och det kan faktiskt vara riktigt kul att sitta här nu när det är kasst väder.SverigeTomten sa:men geeks! Kan det bli nördigare än att sitta i globen å spela dator?
Ut å skejta lite!
Asså jag har varit på landet i Hälsingland, haft 20 dagar utan regn typsimonthyrberg sa:kasst väder kan jag väl knappast hålla med om.. solsken o precis lagom temp!Korkskruvarn sa:jag har skatat hela sommaren och det kan faktiskt vara riktigt kul att sitta här nu när det är kasst väder.SverigeTomten sa:men geeks! Kan det bli nördigare än att sitta i globen å spela dator?
Ut å skejta lite!