Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Drömskidan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1021733" data-attributes="member: 13863"><p>Du är betydligt mindre än jag som mäter in på 186/92. För mig är 181 cm ett självklart val. Jag tycker nog du i första hand ska testa 176 cm. Observera att skidan är fullrockad, dvs den saknar helt traditionellt spann. Det gör den extremt lättsvängd (mer teknik än styrka) samtidigt som den sväljer det mesta i sin väg ... Men har du möjlighet testa först, finns för test i många svenska anläggningar.</p><p></p><p>EDIT: I år finns en ny skida som heter RTM 81 (bäst i test i ÅS) som kan vara intressant för dig som är lite mindre än jag. Uppfattar det som denna skida är uppbyggd på samma sätt som RTM 84. Kan vara intressant att testa. </p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1021733, member: 13863"] Du är betydligt mindre än jag som mäter in på 186/92. För mig är 181 cm ett självklart val. Jag tycker nog du i första hand ska testa 176 cm. Observera att skidan är fullrockad, dvs den saknar helt traditionellt spann. Det gör den extremt lättsvängd (mer teknik än styrka) samtidigt som den sväljer det mesta i sin väg ... Men har du möjlighet testa först, finns för test i många svenska anläggningar. EDIT: I år finns en ny skida som heter RTM 81 (bäst i test i ÅS) som kan vara intressant för dig som är lite mindre än jag. Uppfattar det som denna skida är uppbyggd på samma sätt som RTM 84. Kan vara intressant att testa. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Drömskidan
Tillbaka
Topp