Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Drömtydning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 12274" data-attributes="member: 13863"><p>Allå! </p><p></p><p>I går natt drömde jag en riktigt fin brantåkardröm. Jag var ute och sladdade runt med familjen på någon alp. Det var riktig skräpsnö och gick ganska knackigt. Ett gäng kids kom och åkte förbi oss i hög fart och jag var naturligtsvis tvungen att hänga på för att inte familjehedern skulle ifrågasättas.</p><p></p><p>Åker naturligtsvis snabbare än blixten ikapp kidsen och sätter en lång, omkring 30 meter, helikopter. Roterar sakta och har en tendens till överrotation vid nedslaget men sätter landningen utan problem och fortsätter i hög fart och stora svängar.</p><p></p><p>Det underliga är att vänstersvängarna sitter med ett klockrent skär medan jag har riktigt svårt att få till högersvängarna som tenderar att bli lite sladdiga.</p><p></p><p>Detta svängbudskap fråm mitt undermedvetan gör mig lätt förbryllad. Vad tyder det på??? Någon som kan tyda drömmar. I morgon startar min ledighet och jag ser fram emot två veckors i det närmaste oavbruten skidåkning och jag vill inte låta dessa taskiga högersvängar vara ouppklarade.</p><p></p><p>Tack på förhand för era insiktsfulla synpunkter./MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 12274, member: 13863"] Allå! I går natt drömde jag en riktigt fin brantåkardröm. Jag var ute och sladdade runt med familjen på någon alp. Det var riktig skräpsnö och gick ganska knackigt. Ett gäng kids kom och åkte förbi oss i hög fart och jag var naturligtsvis tvungen att hänga på för att inte familjehedern skulle ifrågasättas. Åker naturligtsvis snabbare än blixten ikapp kidsen och sätter en lång, omkring 30 meter, helikopter. Roterar sakta och har en tendens till överrotation vid nedslaget men sätter landningen utan problem och fortsätter i hög fart och stora svängar. Det underliga är att vänstersvängarna sitter med ett klockrent skär medan jag har riktigt svårt att få till högersvängarna som tenderar att bli lite sladdiga. Detta svängbudskap fråm mitt undermedvetan gör mig lätt förbryllad. Vad tyder det på??? Någon som kan tyda drömmar. I morgon startar min ledighet och jag ser fram emot två veckors i det närmaste oavbruten skidåkning och jag vill inte låta dessa taskiga högersvängar vara ouppklarade. Tack på förhand för era insiktsfulla synpunkter./MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Drömtydning!
Tillbaka
Topp