Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Dropp-mall till Holey trucks.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 450122" data-attributes="member: 75987"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har börjat bygga en lognboard och har bestämt mig för att droppa truckar, har nu kommit så långt så att det är det momentet som ska göras. Men jag har ett problem, Jag hittar ingen mall för att droppa Holey trucken!</p><p>Jag vet att man kan göra en själv men jag har inte beställt trucken än så om någon vet var man kan få tag på en mall skulle det vara till väldigt stor hjälp! Har hört att det kanske ska finnas på silverfishlongboarding men hittar inget. Så om någon vet någon länk eller något skulle det vara väldigt tacksamt!</p><p></p><p>Om någon sitter på ett par Holey truckar i fint skick som ni vill bli av med så hojta gärna till. Även hjul behöver jag.</p><p></p><p>TJA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 450122, member: 75987"] Hej! Jag har börjat bygga en lognboard och har bestämt mig för att droppa truckar, har nu kommit så långt så att det är det momentet som ska göras. Men jag har ett problem, Jag hittar ingen mall för att droppa Holey trucken! Jag vet att man kan göra en själv men jag har inte beställt trucken än så om någon vet var man kan få tag på en mall skulle det vara till väldigt stor hjälp! Har hört att det kanske ska finnas på silverfishlongboarding men hittar inget. Så om någon vet någon länk eller något skulle det vara väldigt tacksamt! Om någon sitter på ett par Holey truckar i fint skick som ni vill bli av med så hojta gärna till. Även hjul behöver jag. TJA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Dropp-mall till Holey trucks.
Tillbaka
Topp