Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Dropp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marius" data-source="post: 22374" data-attributes="member: 9971"><p>GRATTIS till alla er som lyckats med ett 15 m drop!! </p><p>15 m är jäävligt högt, som ett 5 våningshus var det någon som skrev. HAR ni lyckats med det så är väl det kanon! mer behöver väl inte sägas.</p><p>Själv droppar jag sällan mer än 4-5 meter, men för mig är den kicken och adrenalinsuset mer än nog. </p><p></p><p>Men för att svara på Calle86 fråga:</p><p>-Reka landningen innan. </p><p>-Åk med en kompis, som har kollat ladningen.</p><p>-Bär skydd, hjälm, ryggskydd m.m. (har själv haft stor nytta av ryggskydd vid en misslyckad landning bakåt på en sten).</p><p>-VÅGA och ångra dig inte i hoppet.</p><p>-Var mjuk i knäna när du landar.</p><p></p><p>Lycka till</p><p>Skriv och berätta om ditt drop när du gjort det!!!</p><p>Marius</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marius, post: 22374, member: 9971"] GRATTIS till alla er som lyckats med ett 15 m drop!! 15 m är jäävligt högt, som ett 5 våningshus var det någon som skrev. HAR ni lyckats med det så är väl det kanon! mer behöver väl inte sägas. Själv droppar jag sällan mer än 4-5 meter, men för mig är den kicken och adrenalinsuset mer än nog. Men för att svara på Calle86 fråga: -Reka landningen innan. -Åk med en kompis, som har kollat ladningen. -Bär skydd, hjälm, ryggskydd m.m. (har själv haft stor nytta av ryggskydd vid en misslyckad landning bakåt på en sten). -VÅGA och ångra dig inte i hoppet. -Var mjuk i knäna när du landar. Lycka till Skriv och berätta om ditt drop när du gjort det!!! Marius [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Dropp
Tillbaka
Topp