Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Du som kan mer än jag... (Inköp)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mathiaz" data-source="post: 470403" data-attributes="member: 87913"><p>Hej</p><p>Jag behöver hjälp av er som kan eran sak, håller på att köpa på mig ett komlett sett med bräda bindning och skor. Det e ju rea på en del saker... :o</p><p></p><p>Jag är 178cm och väger 75kg. Size 10 (43) på foten. Jag åker allround men kanske lite mer åt offpist hållet, och hoppar lite när tillfälle ges. Jag är inte super bra på att åka, men jag klarar mig utan problem och vågar satsa lite.</p><p></p><p>Har inhandlat ett par skor, burton Rouler (07:a) 1299kr</p><p></p><p>Bräda: Sneglar på en Burton Elite (07:a), har hittat en 155 till ett ok pris ca2500kr. Men med min okunighet så vet jag inte om den är för kort, osv??? Något bra tips på en bra bräda, jag vill inte ha någon skit. Inte för dyrt heller kanske... Öppen för förslag!</p><p></p><p>Bindning: INTE EN SUSNING...</p><p></p><p>Väldingt tacksam för svar, och ser fram emot lite snö snart...</p><p></p><p>//mathias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mathiaz, post: 470403, member: 87913"] Hej Jag behöver hjälp av er som kan eran sak, håller på att köpa på mig ett komlett sett med bräda bindning och skor. Det e ju rea på en del saker... :o Jag är 178cm och väger 75kg. Size 10 (43) på foten. Jag åker allround men kanske lite mer åt offpist hållet, och hoppar lite när tillfälle ges. Jag är inte super bra på att åka, men jag klarar mig utan problem och vågar satsa lite. Har inhandlat ett par skor, burton Rouler (07:a) 1299kr Bräda: Sneglar på en Burton Elite (07:a), har hittat en 155 till ett ok pris ca2500kr. Men med min okunighet så vet jag inte om den är för kort, osv??? Något bra tips på en bra bräda, jag vill inte ha någon skit. Inte för dyrt heller kanske... Öppen för förslag! Bindning: INTE EN SUSNING... Väldingt tacksam för svar, och ser fram emot lite snö snart... //mathias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Du som kan mer än jag... (Inköp)
Tillbaka
Topp