Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Duckstance och stoppers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pingu2" data-source="post: 1001290" data-attributes="member: 135584"><p>Du kommer troligtvis behöva bocka om lite. Jag har en 127 mm bred skida som är monterad med en 110 mm stopper. Då passar det bra på den "korta" sidan. På den "långa" sidan är stoppern bockad med 2 stycken 45-graders-bockar så den kommer utanför skidan. Alltså: vågrät tråd-45gradersbock-30 mm tråd-45-gradersbock-lodrät sluttråd.</p><p></p><p>Sen skulle jag personligen inte orka med nackdelarna med duck om du ska ha så mycket mindre än 5 mm förflyttning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pingu2, post: 1001290, member: 135584"] Du kommer troligtvis behöva bocka om lite. Jag har en 127 mm bred skida som är monterad med en 110 mm stopper. Då passar det bra på den "korta" sidan. På den "långa" sidan är stoppern bockad med 2 stycken 45-graders-bockar så den kommer utanför skidan. Alltså: vågrät tråd-45gradersbock-30 mm tråd-45-gradersbock-lodrät sluttråd. Sen skulle jag personligen inte orka med nackdelarna med duck om du ska ha så mycket mindre än 5 mm förflyttning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Duckstance och stoppers
Tillbaka
Topp