Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Duckstance på Sanouk?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 190390" data-attributes="member: 46762"><p>Du blir ju starkare med duckstance, så tekniskt sätt är det ju bäst. Sen kommer någon säkert säga att om du kör duckstance så kommer du inte kunna switcha skidor om du får ett kantskott på en sida, men det tycker inte jag är så jäkla viktigt. Sanouken är en av få skidor som duckstance verkligen passar på, iom att det verkligen inte är en pistskida, inte ens en transportskida. </p><p></p><p>Angående bindningar tycker jag att du skall köpa Salomon, antingen s914 Lab (ny för i år, med bättre bakdel/mer metall!) eller s916, som är typ samma som 914 Lab men starkare och för dem med starkare knän. Själv kommer jag nog köpa 914 Lab om jag köper nya lagg, och jag kommer beställa bindningarna här ifrån: www.ski-bilek.de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 190390, member: 46762"] Du blir ju starkare med duckstance, så tekniskt sätt är det ju bäst. Sen kommer någon säkert säga att om du kör duckstance så kommer du inte kunna switcha skidor om du får ett kantskott på en sida, men det tycker inte jag är så jäkla viktigt. Sanouken är en av få skidor som duckstance verkligen passar på, iom att det verkligen inte är en pistskida, inte ens en transportskida. Angående bindningar tycker jag att du skall köpa Salomon, antingen s914 Lab (ny för i år, med bättre bakdel/mer metall!) eller s916, som är typ samma som 914 Lab men starkare och för dem med starkare knän. Själv kommer jag nog köpa 914 Lab om jag köper nya lagg, och jag kommer beställa bindningarna här ifrån: www.ski-bilek.de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Duckstance på Sanouk?
Tillbaka
Topp