Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
duger kameran?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="H-T" data-source="post: 336909"><p>efter att ha sett bild på den så tror jag inte den funkar. färgen kommer skära sig till alla jibbers kläder, skidor, goggles osv. kameran kommer framhäva din ögonfärg å andra sidan, men det är inget att satsa på i backen eftersom man ofta bär goggles ovanpå synorganet. den kan även framkalla aggressioner hos trendnissiga jibbare som anser att den inte är estetiskt tilltalande eller är enligt uttrycket "so last year" ganska ute. </p><p></p><p>även märket fuji kan skapa förvirrning och bråk eftersom det påminner många skidåkare om japaner och dess galna kamikaze-inställning till allt. och eftersom skidåkare inte gillar att vara sämre än andra så kommer de försöka att slå sönder din kamera så att det ska leda till minskad pr för fuji. och genom detta minska intäkterna för fuji vilket kommer påverka hela japans ekonomi och till slut kommer japan att gå under och alla dessa kamikaze-åkare kommer försvinna. helt enligt de övriga skidåkarnas plan. så satsa inte på denna kamera om du är rädd om japan, eller om du helt enkelt vill överleva.</p><p></p><p>notera att jag drar dessa slutsatser efter att jag sett bild på kameran, om jag av ngn anledning skulle se den på riktigt eller faktiskt få reda på lite teknisk info kanske jag ändrar min åsikt relativt radikalt. over and out.</p><p></p><p>/ebba von sydow aka sofi fahrman</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="H-T, post: 336909"] efter att ha sett bild på den så tror jag inte den funkar. färgen kommer skära sig till alla jibbers kläder, skidor, goggles osv. kameran kommer framhäva din ögonfärg å andra sidan, men det är inget att satsa på i backen eftersom man ofta bär goggles ovanpå synorganet. den kan även framkalla aggressioner hos trendnissiga jibbare som anser att den inte är estetiskt tilltalande eller är enligt uttrycket "so last year" ganska ute. även märket fuji kan skapa förvirrning och bråk eftersom det påminner många skidåkare om japaner och dess galna kamikaze-inställning till allt. och eftersom skidåkare inte gillar att vara sämre än andra så kommer de försöka att slå sönder din kamera så att det ska leda till minskad pr för fuji. och genom detta minska intäkterna för fuji vilket kommer påverka hela japans ekonomi och till slut kommer japan att gå under och alla dessa kamikaze-åkare kommer försvinna. helt enligt de övriga skidåkarnas plan. så satsa inte på denna kamera om du är rädd om japan, eller om du helt enkelt vill överleva. notera att jag drar dessa slutsatser efter att jag sett bild på kameran, om jag av ngn anledning skulle se den på riktigt eller faktiskt få reda på lite teknisk info kanske jag ändrar min åsikt relativt radikalt. over and out. /ebba von sydow aka sofi fahrman [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
duger kameran?
Tillbaka
Topp