Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Duger min cyckel i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krilleee" data-source="post: 308015" data-attributes="member: 50333"><p>Om du ska hyra en dirt cykel eller liknande från typ scott kostar det typ 4-500 kr/dag min lillebror gjorde det förra året. den klarar du dig på även om det inte är den bästa. och om något går sönder är det ju inte din. vet cok inte om man får betala då.</p><p></p><p>Men den där kommer inte hålla för 5 öre. ta liften upp och gå ner för något har gått sönder tror jag är det som kommer hända. hjulen kommer ju pajja direkt.</p><p></p><p>chill</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krilleee, post: 308015, member: 50333"] Om du ska hyra en dirt cykel eller liknande från typ scott kostar det typ 4-500 kr/dag min lillebror gjorde det förra året. den klarar du dig på även om det inte är den bästa. och om något går sönder är det ju inte din. vet cok inte om man får betala då. Men den där kommer inte hålla för 5 öre. ta liften upp och gå ner för något har gått sönder tror jag är det som kommer hända. hjulen kommer ju pajja direkt. chill [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Duger min cyckel i Åre?
Tillbaka
Topp