Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Duke vs FT 12 - förvirrande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 793747" data-attributes="member: 40931"><p>Behåll dina dukes på dina pro riders och sen köper du ett par andra, lättare skidor med 100 i midjan, ~185 i längd och lite tiprocker som du slänger på dynafits på. Om du har råd. Du kommer då få en setup som går bra både utför och uppför samtidigt som du har kvar dina köttarskidor för liftåkning och kortare turer.</p><p></p><p>Dynafits krossar allt motstånd när det gäller att tura och går att köra rätt hårt på men jag hade inte haft dem på mitt enda par skidor.</p><p></p><p>Samtidigt så är jag inte du, och det enda sättet att veta om något funkar för en själv är att pröva. Så är du sugen är det bara att slänga på ett par och se hur du gillar det. Trivs du på dina nya bindningar så säljer du dukesen. Gillar du inte dynafitsen så skruvar du av dem och säljer dem. Inte svårare än så egentligen. Det finns en hel del folk som bara kör på dynafits.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 793747, member: 40931"] Behåll dina dukes på dina pro riders och sen köper du ett par andra, lättare skidor med 100 i midjan, ~185 i längd och lite tiprocker som du slänger på dynafits på. Om du har råd. Du kommer då få en setup som går bra både utför och uppför samtidigt som du har kvar dina köttarskidor för liftåkning och kortare turer. Dynafits krossar allt motstånd när det gäller att tura och går att köra rätt hårt på men jag hade inte haft dem på mitt enda par skidor. Samtidigt så är jag inte du, och det enda sättet att veta om något funkar för en själv är att pröva. Så är du sugen är det bara att slänga på ett par och se hur du gillar det. Trivs du på dina nya bindningar så säljer du dukesen. Gillar du inte dynafitsen så skruvar du av dem och säljer dem. Inte svårare än så egentligen. Det finns en hel del folk som bara kör på dynafits. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Duke vs FT 12 - förvirrande
Tillbaka
Topp