Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="albertolsson" data-source="post: 403036" data-attributes="member: 69267"><p>Bästa tråden! </p><p>Man har ju gjort mycket konstigt, men de är svårt o komma ihåg de! Men en kommer jag ihåg såhär på rak arm!</p><p></p><p>Va i Kanis o hojja med några pöjkar, några dagar. Det första jag gör är att dra i kanten på landningen rejält med framjulet i ett gap-hopp. Får en spricka i läppen, några sår i ansiktet och ett blåöga. Det var ju ändå rätt lindrigt så jag fixade till de o körde vidare.</p><p>Klarade mig några dagar till utan större skador. Sen kom sista dan, kommer inte riktigt ihåg hur det gick till. Men de blev i alla fall så att jag flög över hojjen, drog med mig den runt och fick drop-out-justerings-skruven i ansiktet. Den träffade någon cm över ögat så de blev ett jäkla blodsprutande och ännu ett blåöga, fast denna gång ett riktigt svullet sådant, och på de andra ögat.</p><p></p><p>Nu kanske inte den här va så jäkla intressant, men nu har jag skrivit ner den så nu får ni fan läsa! </p><p>Ska försöka komma på några fler, som är lite mer dramatiska o roliga!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="albertolsson, post: 403036, member: 69267"] Bästa tråden! Man har ju gjort mycket konstigt, men de är svårt o komma ihåg de! Men en kommer jag ihåg såhär på rak arm! Va i Kanis o hojja med några pöjkar, några dagar. Det första jag gör är att dra i kanten på landningen rejält med framjulet i ett gap-hopp. Får en spricka i läppen, några sår i ansiktet och ett blåöga. Det var ju ändå rätt lindrigt så jag fixade till de o körde vidare. Klarade mig några dagar till utan större skador. Sen kom sista dan, kommer inte riktigt ihåg hur det gick till. Men de blev i alla fall så att jag flög över hojjen, drog med mig den runt och fick drop-out-justerings-skruven i ansiktet. Den träffade någon cm över ögat så de blev ett jäkla blodsprutande och ännu ett blåöga, fast denna gång ett riktigt svullet sådant, och på de andra ögat. Nu kanske inte den här va så jäkla intressant, men nu har jag skrivit ner den så nu får ni fan läsa! Ska försöka komma på några fler, som är lite mer dramatiska o roliga! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp