Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pussss" data-source="post: 403073"><p>När jag var liten(5-6år) så cyklade man alltid som en jävla dåre vart man än skulle, så en dag när ja och min polare skulle cykla till dirten så tävlade vi dit. Började bra ledde som fan, sen skulle jag kolla bakåt och titta vart fan han tog vägen.. Smack sa de, haha då hade man crashat in i en jävla soptunna och ögonbrynet vart mos. Sen sa min moster att om man crasha en soptunna så får man 5poäng och om man crashar en kärring får man 10poäng, dum som man är så tar man cykeln dagen efter och lyckas crasha en kärring med. Hon ramlade och jag klara mig skapligt, men hon hade vart och handlat så det låg en jävla massa krossade ägg på vägen osv. aja jag fick iaf 15poäng på dom två dagarna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pussss, post: 403073"] När jag var liten(5-6år) så cyklade man alltid som en jävla dåre vart man än skulle, så en dag när ja och min polare skulle cykla till dirten så tävlade vi dit. Började bra ledde som fan, sen skulle jag kolla bakåt och titta vart fan han tog vägen.. Smack sa de, haha då hade man crashat in i en jävla soptunna och ögonbrynet vart mos. Sen sa min moster att om man crasha en soptunna så får man 5poäng och om man crashar en kärring får man 10poäng, dum som man är så tar man cykeln dagen efter och lyckas crasha en kärring med. Hon ramlade och jag klara mig skapligt, men hon hade vart och handlat så det låg en jävla massa krossade ägg på vägen osv. aja jag fick iaf 15poäng på dom två dagarna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp