Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindajn" data-source="post: 403090" data-attributes="member: 67697"><p>Jag kommer ihåg när jag var mindre och skulle åka tefat ner för pulka backen med min syrra, det var typ när första snön kom så det var massvis med stenar och skit, sen så började vi åka och jag la mig ner på nåt sjukt sätt så jag låg alltså med benen i tefatet och huvudet släpandes i marken, och man hade ju itne så stor plats på det där tefatet så min syster typ bredde ut sig när jag låg ner så jag kom inte upp och så pang slog jag i bakskallen i en stor sten.. Jag började störttjura men jag tänkte ju ändå att det inte var något allvarligt och jag vågade inte ta av mig mössan för att se vad som hänt, så vi gick hem från pulkabacken.. Senare när jag trots allt vågat ta av mig mössan så var jag helt blodig i skallen, det hela slutade med några stygn i bakskallen och ett ärr som kommer synas resten av livet (måste medge att det ser rätt tufft ut nu när man har kort hår och ett fett ärr i bakskallen)</p><p></p><p>Kommer också ihåg en annan gång när jag höll ut mina armar och snurrade inne i vardagsrummet, jag snurrade så länge jag orkade tills jag blev helt snurrig och vimlade in i en sån här fönsterkant (eller vad det nu heter som man ställer blommor uppepå) gjord av marmor, jag började störttjura den gången också men den här gången sprutade det verkligen blod, det blev några stygn den här gången också och än en gång ett ärr som kommer synas resten av livet (det ser också rätt tufft ut eftersom det sitter precis vid ögat, bredvid ögonbrynet)</p><p></p><p>Det var allt för mig :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindajn, post: 403090, member: 67697"] Jag kommer ihåg när jag var mindre och skulle åka tefat ner för pulka backen med min syrra, det var typ när första snön kom så det var massvis med stenar och skit, sen så började vi åka och jag la mig ner på nåt sjukt sätt så jag låg alltså med benen i tefatet och huvudet släpandes i marken, och man hade ju itne så stor plats på det där tefatet så min syster typ bredde ut sig när jag låg ner så jag kom inte upp och så pang slog jag i bakskallen i en stor sten.. Jag började störttjura men jag tänkte ju ändå att det inte var något allvarligt och jag vågade inte ta av mig mössan för att se vad som hänt, så vi gick hem från pulkabacken.. Senare när jag trots allt vågat ta av mig mössan så var jag helt blodig i skallen, det hela slutade med några stygn i bakskallen och ett ärr som kommer synas resten av livet (måste medge att det ser rätt tufft ut nu när man har kort hår och ett fett ärr i bakskallen) Kommer också ihåg en annan gång när jag höll ut mina armar och snurrade inne i vardagsrummet, jag snurrade så länge jag orkade tills jag blev helt snurrig och vimlade in i en sån här fönsterkant (eller vad det nu heter som man ställer blommor uppepå) gjord av marmor, jag började störttjura den gången också men den här gången sprutade det verkligen blod, det blev några stygn den här gången också och än en gång ett ärr som kommer synas resten av livet (det ser också rätt tufft ut eftersom det sitter precis vid ögat, bredvid ögonbrynet) Det var allt för mig :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp