Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="odlander" data-source="post: 403801" data-attributes="member: 64349"><p>Det var en gång en liten pojke vid namn Marcus som var 8år...</p><p></p><p>... han klättrade upp i ett träd på vintern när den första snön hade kommit.</p><p>"Det här var ju lätt som en plätt!" sa Tarzan "undra om det går att hoppa från ett träd till ett annat?" </p><p></p><p>Men tyvärr fanns det såklart inget läge på 1,5meters höjd så jag klättrade upp till 3meter och hitta ett perfekt ställe! tyckte jag såklart.</p><p></p><p>Sagt och gjort hoppade jag från ena trädet till det andra, fick tag i grenen men den va ruskigt hal. Allt gick i slow-motion och jag hörde kompisarna skrika: "Neej och Aaj".</p><p></p><p>Swoosch lät det när jag rusade genom luften och...</p><p></p><p>... POFF landade jag på ryggen bland några kottar som stack upp ur den centimeter tjocka snön.</p><p></p><p>Min rygg kändes som den hade flyttats från Johnny Knoxville till min efter ett av hans ovanligt dumma stunt. Jag kippade efter andan, ställde mig upp lite lätt förvirrad, sen gick jag in och åt mellanmål på fritids med huvudvärk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="odlander, post: 403801, member: 64349"] Det var en gång en liten pojke vid namn Marcus som var 8år... ... han klättrade upp i ett träd på vintern när den första snön hade kommit. "Det här var ju lätt som en plätt!" sa Tarzan "undra om det går att hoppa från ett träd till ett annat?" Men tyvärr fanns det såklart inget läge på 1,5meters höjd så jag klättrade upp till 3meter och hitta ett perfekt ställe! tyckte jag såklart. Sagt och gjort hoppade jag från ena trädet till det andra, fick tag i grenen men den va ruskigt hal. Allt gick i slow-motion och jag hörde kompisarna skrika: "Neej och Aaj". Swoosch lät det när jag rusade genom luften och... ... POFF landade jag på ryggen bland några kottar som stack upp ur den centimeter tjocka snön. Min rygg kändes som den hade flyttats från Johnny Knoxville till min efter ett av hans ovanligt dumma stunt. Jag kippade efter andan, ställde mig upp lite lätt förvirrad, sen gick jag in och åt mellanmål på fritids med huvudvärk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp