Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karromedk" data-source="post: 503589" data-attributes="member: 86867"><p>när jag va 10 skulle jag styla och visa att jag var cool för två ändre killar och ger mej på ett rätt så stort hopp i rejäl fart...flyger utav helvete och lyckas ändå landa på skidorna men jag var ca 2cm ifrån att landa på en av killarna...och de var pinsamt...</p><p>sen har man ju en och annan story om hur man släpas i ankarliften...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karromedk, post: 503589, member: 86867"] när jag va 10 skulle jag styla och visa att jag var cool för två ändre killar och ger mej på ett rätt så stort hopp i rejäl fart...flyger utav helvete och lyckas ändå landa på skidorna men jag var ca 2cm ifrån att landa på en av killarna...och de var pinsamt... sen har man ju en och annan story om hur man släpas i ankarliften... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp