Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JakobJ" data-source="post: 503631" data-attributes="member: 64075"><p>med cykel har de ju hänt oändligt mycke saker haha.</p><p>en gång när jag cyklade så fort jag kunde hemma så kom jag i en kurva men cykeln ville inte svänga så ja cyklade rakt in i ett träd, cykeln vart totalpaj men jag klarade mig någolunda.</p><p></p><p>En gång när jag å en kompis cyklade på en grusväg så cyklade han framför mig å jag cyklade med en hand, sen fick han för sig att sladda bara för skojj eller nåt, då vart jag tvungen att trycka i frambromsen eftersom de va på den sidan ja hade handen, så då slog ja i pungen i styret å gjorde kullerbytta över styret på asfalten, då vart man sur haha</p><p></p><p>edit: i somras när jag skulle hämta robin med bil för vi skulle ha sommarsession å filma, då hade jag kameraladdarn på instrumentbrädan på bilen, sen kom jag i en kurva då gled laddarn, då när ja skulle fånga den tappa ja blicken från vägen å körde ner i diket in i en lyktstolpe, fett klantigt men jag skadade mig inte. Men nu till de roliga, när jag kommit hem å va förtvivlad så sa mamma att ja skulle göra nå annat så jag fick annat på huvet, då ringde ja robin igen å fråga om vi skulle hoppa studsmatta å då gjorde vi de, så när vi hoppade studsade vi upp varan åså, sen efter ett tag när han skulle studsa upp mig landa jag snett å bröt foten. haha snacka om otursdag alltså!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JakobJ, post: 503631, member: 64075"] med cykel har de ju hänt oändligt mycke saker haha. en gång när jag cyklade så fort jag kunde hemma så kom jag i en kurva men cykeln ville inte svänga så ja cyklade rakt in i ett träd, cykeln vart totalpaj men jag klarade mig någolunda. En gång när jag å en kompis cyklade på en grusväg så cyklade han framför mig å jag cyklade med en hand, sen fick han för sig att sladda bara för skojj eller nåt, då vart jag tvungen att trycka i frambromsen eftersom de va på den sidan ja hade handen, så då slog ja i pungen i styret å gjorde kullerbytta över styret på asfalten, då vart man sur haha edit: i somras när jag skulle hämta robin med bil för vi skulle ha sommarsession å filma, då hade jag kameraladdarn på instrumentbrädan på bilen, sen kom jag i en kurva då gled laddarn, då när ja skulle fånga den tappa ja blicken från vägen å körde ner i diket in i en lyktstolpe, fett klantigt men jag skadade mig inte. Men nu till de roliga, när jag kommit hem å va förtvivlad så sa mamma att ja skulle göra nå annat så jag fick annat på huvet, då ringde ja robin igen å fråga om vi skulle hoppa studsmatta å då gjorde vi de, så när vi hoppade studsade vi upp varan åså, sen efter ett tag när han skulle studsa upp mig landa jag snett å bröt foten. haha snacka om otursdag alltså! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp