Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gibson_les_paul" data-source="post: 504126" data-attributes="member: 49807"><p>ja måste dela med mej av ett sjukt fint minne från hundfjället för massa år sen. Dom har ju den hära backen "väggen" där som är ganska brant...innan själva branten börjar är det en flack sträcka på 100 meter kanske....jag har åkt dessa hundra meter och står och tittar ut över stupet...då kommer en överdrivet krokbent dansk som med allra största sannolikhet hade sin första skiddag. Han hade inte riktigt lärt sig hur man svängde utan åkte mest rakt fram...han hade sin kompis bakom som var lite bättre...där står jag vid stupet och märker att dansken inte har tänkt att stanna...han åker rakt ut för stupet och börjar skrika nåt så in i helvete. det sjuka är att han kör störtlopp rakt ner för väggen och håller sej på skidorna ner till slutet...därefter gör han en brutal krasch och stavar och skidor och ben flyger åt alla håll...kompisen står kvar med mej i början av väggen och tittar lite förskräckt och sen säger han "vilken jävla idiot". och sen åker vi ner tillsammans och plockar ihop skiten. det sjukaste är att han klarade sej utan skador =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gibson_les_paul, post: 504126, member: 49807"] ja måste dela med mej av ett sjukt fint minne från hundfjället för massa år sen. Dom har ju den hära backen "väggen" där som är ganska brant...innan själva branten börjar är det en flack sträcka på 100 meter kanske....jag har åkt dessa hundra meter och står och tittar ut över stupet...då kommer en överdrivet krokbent dansk som med allra största sannolikhet hade sin första skiddag. Han hade inte riktigt lärt sig hur man svängde utan åkte mest rakt fram...han hade sin kompis bakom som var lite bättre...där står jag vid stupet och märker att dansken inte har tänkt att stanna...han åker rakt ut för stupet och börjar skrika nåt så in i helvete. det sjuka är att han kör störtlopp rakt ner för väggen och håller sej på skidorna ner till slutet...därefter gör han en brutal krasch och stavar och skidor och ben flyger åt alla håll...kompisen står kvar med mej i början av väggen och tittar lite förskräckt och sen säger han "vilken jävla idiot". och sen åker vi ner tillsammans och plockar ihop skiten. det sjukaste är att han klarade sej utan skador =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp