Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmiie" data-source="post: 504134" data-attributes="member: 64521"><p><strong>Vet inte om detta kanske är värsta i denna tråd, kanske inte mest smärtsam, Men ah ni får läsa och se!</strong></p><p>Dock var det inte jag som råka ut för detta (glad för det), men tycker det är så värt att nämna.</p><p></p><p>Min polares farsas kompis skulle prova åka vatten skidor.</p><p>Och då börja han såklart sittandes från kanten på bryggan, men han satt inte längst in vid kanten, han satt som lite längre in.</p><p>I alla fall, när båten börja ta fart så gjorde han sig redo för avfart.</p><p>Och då visa det sig att denna brygga hade längst ut vid kanten ett litet spikhuvud som stack upp endel.</p><p>Och när han då kom glidandes där på baken så hakar spikhuvudet i pungpåsen och sliter sönder hela "kassen"!..</p><p>Så han släppte snöret ganska så snabbt ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmiie, post: 504134, member: 64521"] [b]Vet inte om detta kanske är värsta i denna tråd, kanske inte mest smärtsam, Men ah ni får läsa och se![/b] Dock var det inte jag som råka ut för detta (glad för det), men tycker det är så värt att nämna. Min polares farsas kompis skulle prova åka vatten skidor. Och då börja han såklart sittandes från kanten på bryggan, men han satt inte längst in vid kanten, han satt som lite längre in. I alla fall, när båten börja ta fart så gjorde han sig redo för avfart. Och då visa det sig att denna brygga hade längst ut vid kanten ett litet spikhuvud som stack upp endel. Och när han då kom glidandes där på baken så hakar spikhuvudet i pungpåsen och sliter sönder hela "kassen"!.. Så han släppte snöret ganska så snabbt .. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp