Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FannyMcdude" data-source="post: 504145" data-attributes="member: 78282"><p>Det var en solig dag och jag var kanske 9-10 år. Jag och min bror+ hans kompis var och lekte hos min farmor som bor i en liten byhåla utanför Lidköping, det var den perioden som jag tyckte att det var jätte ballt att åka skateboard, inlines och spela street hockey och sånt.</p><p></p><p>Men iallafall utanför min farmors hus finns det en backe och den är ganska så brant faktiskt, min bror och hans kompis tyckte att det skulle vara coolt ifall jag åkte på skateboarden ner för backen och så klart jag ville impa för brorsan och hans kompis (man ville ju att han skulle tycka att lilla syrran var cool och modig) så jag satte mig på skateboarden och dom tog fart och puttade mig ner för den branta branta backen. Sen slutade det kanske inte så jättebra för efter ett tag så blev ju hastigheten ganska hög och här kommer väll lilla jag i full fart ner för backen ramlar av den där jävla skateboarden och slår mig jag bröt ju inget och så men rejäla skrubbsår fick jag iallafall och det gjorde ont!</p><p></p><p>sen dess så har jag knappast stått på en skateboard hehe</p><p></p><p>sen har jag fått en linbana i bakhuvudet när vi körde gladiatorerna, det slutade med en hjärnskakning fast det är ganska kul såhär efteråt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FannyMcdude, post: 504145, member: 78282"] Det var en solig dag och jag var kanske 9-10 år. Jag och min bror+ hans kompis var och lekte hos min farmor som bor i en liten byhåla utanför Lidköping, det var den perioden som jag tyckte att det var jätte ballt att åka skateboard, inlines och spela street hockey och sånt. Men iallafall utanför min farmors hus finns det en backe och den är ganska så brant faktiskt, min bror och hans kompis tyckte att det skulle vara coolt ifall jag åkte på skateboarden ner för backen och så klart jag ville impa för brorsan och hans kompis (man ville ju att han skulle tycka att lilla syrran var cool och modig) så jag satte mig på skateboarden och dom tog fart och puttade mig ner för den branta branta backen. Sen slutade det kanske inte så jättebra för efter ett tag så blev ju hastigheten ganska hög och här kommer väll lilla jag i full fart ner för backen ramlar av den där jävla skateboarden och slår mig jag bröt ju inget och så men rejäla skrubbsår fick jag iallafall och det gjorde ont! sen dess så har jag knappast stått på en skateboard hehe sen har jag fått en linbana i bakhuvudet när vi körde gladiatorerna, det slutade med en hjärnskakning fast det är ganska kul såhär efteråt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp