Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PhilipToren" data-source="post: 506893" data-attributes="member: 90981"><p>en klassiker. jag var i kungsberget med skolan! I ankarliften var det två killar som leker lite. så står jag och min polare och typ "när som helst ramlar dom haha". Var ganska ny på brädan då. och så började jag självklart leka lite hehe ba typ svänga lite och så! så lyckas jag ramla av liften typ 100 m från toppen. och där var det ganska brant, så jag började glida ner och fick inte av mig brädan.. när jag väl hade glidit in i lite pudersnö fick jag av mig brädan och började gå sista biten. medans folk från skolan åkte förbi och skratta! haha egentligen är det lite kul</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PhilipToren, post: 506893, member: 90981"] en klassiker. jag var i kungsberget med skolan! I ankarliften var det två killar som leker lite. så står jag och min polare och typ "när som helst ramlar dom haha". Var ganska ny på brädan då. och så började jag självklart leka lite hehe ba typ svänga lite och så! så lyckas jag ramla av liften typ 100 m från toppen. och där var det ganska brant, så jag började glida ner och fick inte av mig brädan.. när jag väl hade glidit in i lite pudersnö fick jag av mig brädan och började gå sista biten. medans folk från skolan åkte förbi och skratta! haha egentligen är det lite kul [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dumma saker ni lyckats gjort - Tråden
Tillbaka
Topp