Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dunder har vunnit två bärs! Vilken rackare.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FredrikB" data-source="post: 55729" data-attributes="member: 31928"><p>Jag tycker såhär. Jag bjuder alla här på freeride på öl nere i st anton. Och då ingår resa och boende på lyxigaste hottelet. Hela freeride på ett stort hotel, vilken fest. Och utanför hotelet så står 10 st helikoptrar som kan skjutsa folk upp till toppar i närheten när som hellst. Gratis bärs i baren och en massa skoj en hel säsong. Låter inte det ok. Jag pröjsar allt. </p><p></p><p>OBS: Det är ett skämt, men ack så kul det skulle bli.</p><p></p><p>Nu ska jag se Osbournes, hej då...!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FredrikB, post: 55729, member: 31928"] Jag tycker såhär. Jag bjuder alla här på freeride på öl nere i st anton. Och då ingår resa och boende på lyxigaste hottelet. Hela freeride på ett stort hotel, vilken fest. Och utanför hotelet så står 10 st helikoptrar som kan skjutsa folk upp till toppar i närheten när som hellst. Gratis bärs i baren och en massa skoj en hel säsong. Låter inte det ok. Jag pröjsar allt. OBS: Det är ett skämt, men ack så kul det skulle bli. Nu ska jag se Osbournes, hej då...! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Dunder har vunnit två bärs! Vilken rackare.
Tillbaka
Topp