Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yzulf" data-source="post: 529726" data-attributes="member: 75490"><p>härligt att höra att det är så många som vill komma :D</p><p></p><p>Jag har ringt dundret i 2 veckors tid nu och inte fått tag i mannen vi letar efter... :/ MEN(!!!) nu när jag skriver detta sitter jag med mailen i högsta hugg för att se om flera företag mailar tillbaka... vilket dom inte gör...</p><p></p><p>har i alla fall fått höra att om vi har tur KANSKE kommer det en redbull bil upp till gällivare och Slopestyle open men det är bara om det passar med deras shema...</p><p></p><p>en annan sak som jag kan säga är att Aspebo skulle fotat parken och lägga upp bilder på bloggen (vilket han inte har gjort och jag sitter nere i Åre och har ganska svårt att kunna ta foton uppe i Gällivare XD) </p><p></p><p>jag håller på att försöka få till så att man kanske kommer kunna köpa Tees med Dundret slopestyle open tryck (har en sponsor för det tack och lov) eller att alla föranmälda riders kommer få en tröjja, inget som är säkert änu men vi jobbar på det.</p><p></p><p>om ni undrar nått mer finns jag på freeride dagligen </p><p></p><p>Peace // Flusy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yzulf, post: 529726, member: 75490"] härligt att höra att det är så många som vill komma :D Jag har ringt dundret i 2 veckors tid nu och inte fått tag i mannen vi letar efter... :/ MEN(!!!) nu när jag skriver detta sitter jag med mailen i högsta hugg för att se om flera företag mailar tillbaka... vilket dom inte gör... har i alla fall fått höra att om vi har tur KANSKE kommer det en redbull bil upp till gällivare och Slopestyle open men det är bara om det passar med deras shema... en annan sak som jag kan säga är att Aspebo skulle fotat parken och lägga upp bilder på bloggen (vilket han inte har gjort och jag sitter nere i Åre och har ganska svårt att kunna ta foton uppe i Gällivare XD) jag håller på att försöka få till så att man kanske kommer kunna köpa Tees med Dundret slopestyle open tryck (har en sponsor för det tack och lov) eller att alla föranmälda riders kommer få en tröjja, inget som är säkert änu men vi jobbar på det. om ni undrar nått mer finns jag på freeride dagligen Peace // Flusy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Tillbaka
Topp