Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundret0970" data-source="post: 535251" data-attributes="member: 67983"><p>du tror jag bryr mig ändå? och jaa jag försökte prata med han, men då förstörde han allt själv</p><p></p><p>det första felet dessutom som han gör, är att han tror att alla jobbar för han, så fuck it för min del, han gjorde likadant ifjol, och jag pratade med han då också, så när han gjorde samma sak i år var det nog för min del helt enkelt..</p><p></p><p>och varför jag skriver det i forumtråden, är helt enkelt för att folk ska få förstå alla fel som händer, och osv...</p><p>men flussy kör på ändå, och är det så konstigt att allt går fel kanske när han arrangerar event på en plats han inte ens bor, och när man endast gjort det en gång förut? nej, det tycker inte jag</p><p></p><p>men du får tycka vad du tycker, det gör ändå ingen skillnad på hur det är, det som hänt har hänt, så är det bara. jag respekterar iaf dina åsikter, helt klart, jag håller med dig på flera punkter.</p><p></p><p>ha en bra dag!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundret0970, post: 535251, member: 67983"] du tror jag bryr mig ändå? och jaa jag försökte prata med han, men då förstörde han allt själv det första felet dessutom som han gör, är att han tror att alla jobbar för han, så fuck it för min del, han gjorde likadant ifjol, och jag pratade med han då också, så när han gjorde samma sak i år var det nog för min del helt enkelt.. och varför jag skriver det i forumtråden, är helt enkelt för att folk ska få förstå alla fel som händer, och osv... men flussy kör på ändå, och är det så konstigt att allt går fel kanske när han arrangerar event på en plats han inte ens bor, och när man endast gjort det en gång förut? nej, det tycker inte jag men du får tycka vad du tycker, det gör ändå ingen skillnad på hur det är, det som hänt har hänt, så är det bara. jag respekterar iaf dina åsikter, helt klart, jag håller med dig på flera punkter. ha en bra dag! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Tillbaka
Topp