Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundret0970" data-source="post: 535267" data-attributes="member: 67983"><p>"Jag ligger ner av skratt, ge mig en handduk att torka skrattårarna med." uppfattar jag som väldigt hånade, och att håna någon är en form av elakheter</p><p>sen fortsätter du med "Blev du gråtfärdig?" och det är också hånande</p><p></p><p>du menar ju att allt ska göras på ditt sätt ungefär, då du menar att det inte funkar att ha blogg osv, och att man ska göra si och så, av det fick jag fram att du menar att allt ska göras på samma sätt</p><p></p><p>och jag kan säga, att diskussionen mellan flussy och mig här är betydligt mildare än den vi haft utanför forumet! </p><p></p><p>och "båda vill för mycket", det enda jag vill är att få igång eventet, men det kanske är att vilja för mycket vad vet jag</p><p></p><p>kritik för ett event är okej, om det då är konstruktiv kritik...man kan inte kritisera nått förän det hänt...imorgon får vi minsann se om det funkade ändå</p><p></p><p>tävlingen tror jag, kommer flyta på bra imorgon, det är arrangemang som måste förbättras</p><p></p><p>och att ta hjälp av någon mer erfaren? jag kontaktade dig för flera veckor sen, men visst du var upptagen, och sen struntade du i det, sen när du skrev att du hade tid, var det som lite sent, vi hade redan sökt av de mesta man kunde söka av...</p><p></p><p>och jag tror att nästa event om det blir något, blir det bästa hittills, då normala människor lär sig av sina misstag, vilket vi denna gång gjort massvis av</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundret0970, post: 535267, member: 67983"] "Jag ligger ner av skratt, ge mig en handduk att torka skrattårarna med." uppfattar jag som väldigt hånade, och att håna någon är en form av elakheter sen fortsätter du med "Blev du gråtfärdig?" och det är också hånande du menar ju att allt ska göras på ditt sätt ungefär, då du menar att det inte funkar att ha blogg osv, och att man ska göra si och så, av det fick jag fram att du menar att allt ska göras på samma sätt och jag kan säga, att diskussionen mellan flussy och mig här är betydligt mildare än den vi haft utanför forumet! och "båda vill för mycket", det enda jag vill är att få igång eventet, men det kanske är att vilja för mycket vad vet jag kritik för ett event är okej, om det då är konstruktiv kritik...man kan inte kritisera nått förän det hänt...imorgon får vi minsann se om det funkade ändå tävlingen tror jag, kommer flyta på bra imorgon, det är arrangemang som måste förbättras och att ta hjälp av någon mer erfaren? jag kontaktade dig för flera veckor sen, men visst du var upptagen, och sen struntade du i det, sen när du skrev att du hade tid, var det som lite sent, vi hade redan sökt av de mesta man kunde söka av... och jag tror att nästa event om det blir något, blir det bästa hittills, då normala människor lär sig av sina misstag, vilket vi denna gång gjort massvis av [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Tillbaka
Topp