Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 535271" data-attributes="member: 49616"><p>Haha du bygger alltså dina svar på dina egna spekulationer och tolkningar av vad jag säger? Ingen fakta direkt, nej det handlar kort och gott om ett missförstånd. Och att jag skrattar är väl snarare ett sätt att beskriva mitt sinnestillstånd? Jag skrattar åt era dialoger, erat sätt att handskas med kritik och sen hur ni vrider på det ni redan gjort då kritiken kommer.</p><p></p><p>Jo, visst, ni har säkert bråkat en massa mer, jag tror på dig till 110% faktiskt, men det jag menar är att man bör (OBSERVERA ATT DETTA ÄR MIN ÅSIKT NU ASPEBO, INTE NÅGOT SOM JAG SÄGER ATT MAN _MÅSTE_ GÖRA PÅ ETT EVENT, INTE HELLER ATT DET ÄR MITT SÄTT, ELLER ATT MAN MÅSTE FÖLJA DETTA) inte hålla sånna diskussioner på ett offentligt forum. </p><p></p><p>Vad jag menar med "båda vill för mycket" handlar inte om vad eran grundtanke med det hela är, jag vet att båda ni vill få till ett fint event. Självklart. Vad jag menar är att ni har lite olika bild på det hela, båda vill väldigt mycket, fast inte riktigt samma sak, då blir det lätt konflikter, hänvisar till då du/han sa:</p><p></p><p>"det första felet dessutom som han gör, är att han tror att alla jobbar för han, så fuck it för min del, han gjorde likadant ifjol, och jag pratade med han då också, så när han gjorde samma sak i år var det nog för min del helt enkelt.. "</p><p></p><p>"men flussy kör på ändå, och är det så konstigt att allt går fel kanske när han arrangerar event på en plats han inte ens bor, och när man endast gjort det en gång förut?"</p><p></p><p>"Dundret Slopestyle Open kommer att köras även Utan sponsorer (och medarbetare som inte gör sitt jobb)"</p><p></p><p>Kritiken jag riktar mot ert event handlar inte om tävlingen, har du inte förstått det? Det handlar om hur ni beter er och lägger upp allting INNAN tävlingen. Inte ens jag är så dum att jag kritserar något innan det hänt. Visst går det att tolka på det sättet iom att jag skrev "Trist att det skulle sluta så här! Hade varit najs med en ordentlig tävling. Sen ska man inte vara sen att ta hjälp av någon som gjort ett liknande event tidigare. ".</p><p></p><p>Men med den snutten syftar jag snarast på hur det gått hittills, svårt att bedömma något som inte hänt. Eller hur? </p><p></p><p>Sen är du väl inte så trångsynt att du tror att jag är den enda som har gjort något i ett evenemang förut? Herre gud, det var nog den lamaste ursäkten jag hört. Finns ju bara flera tusen andra i Sverige du kan maila till, eller hur?</p><p></p><p>Men vill du ha ordentlig, konstruktiv kritik på ert sponsormail (som förebyggande till nästa år), så hör av dig. För det var en ganska lång lista med småsaker man bör fixa. Framför allt var det lite för långt och felriktat.</p><p></p><p>Jag hoppas det blir fett! Hoppas årets tävling går så bra den kan i år också. Lycka till grabbar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 535271, member: 49616"] Haha du bygger alltså dina svar på dina egna spekulationer och tolkningar av vad jag säger? Ingen fakta direkt, nej det handlar kort och gott om ett missförstånd. Och att jag skrattar är väl snarare ett sätt att beskriva mitt sinnestillstånd? Jag skrattar åt era dialoger, erat sätt att handskas med kritik och sen hur ni vrider på det ni redan gjort då kritiken kommer. Jo, visst, ni har säkert bråkat en massa mer, jag tror på dig till 110% faktiskt, men det jag menar är att man bör (OBSERVERA ATT DETTA ÄR MIN ÅSIKT NU ASPEBO, INTE NÅGOT SOM JAG SÄGER ATT MAN _MÅSTE_ GÖRA PÅ ETT EVENT, INTE HELLER ATT DET ÄR MITT SÄTT, ELLER ATT MAN MÅSTE FÖLJA DETTA) inte hålla sånna diskussioner på ett offentligt forum. Vad jag menar med "båda vill för mycket" handlar inte om vad eran grundtanke med det hela är, jag vet att båda ni vill få till ett fint event. Självklart. Vad jag menar är att ni har lite olika bild på det hela, båda vill väldigt mycket, fast inte riktigt samma sak, då blir det lätt konflikter, hänvisar till då du/han sa: "det första felet dessutom som han gör, är att han tror att alla jobbar för han, så fuck it för min del, han gjorde likadant ifjol, och jag pratade med han då också, så när han gjorde samma sak i år var det nog för min del helt enkelt.. " "men flussy kör på ändå, och är det så konstigt att allt går fel kanske när han arrangerar event på en plats han inte ens bor, och när man endast gjort det en gång förut?" "Dundret Slopestyle Open kommer att köras även Utan sponsorer (och medarbetare som inte gör sitt jobb)" Kritiken jag riktar mot ert event handlar inte om tävlingen, har du inte förstått det? Det handlar om hur ni beter er och lägger upp allting INNAN tävlingen. Inte ens jag är så dum att jag kritserar något innan det hänt. Visst går det att tolka på det sättet iom att jag skrev "Trist att det skulle sluta så här! Hade varit najs med en ordentlig tävling. Sen ska man inte vara sen att ta hjälp av någon som gjort ett liknande event tidigare. ". Men med den snutten syftar jag snarast på hur det gått hittills, svårt att bedömma något som inte hänt. Eller hur? Sen är du väl inte så trångsynt att du tror att jag är den enda som har gjort något i ett evenemang förut? Herre gud, det var nog den lamaste ursäkten jag hört. Finns ju bara flera tusen andra i Sverige du kan maila till, eller hur? Men vill du ha ordentlig, konstruktiv kritik på ert sponsormail (som förebyggande till nästa år), så hör av dig. För det var en ganska lång lista med småsaker man bör fixa. Framför allt var det lite för långt och felriktat. Jag hoppas det blir fett! Hoppas årets tävling går så bra den kan i år också. Lycka till grabbar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Tillbaka
Topp