Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundret0970" data-source="post: 535275" data-attributes="member: 67983"><p>nej självklart vet jag att du inte är den enda som anordnat ett event, men du var den enda jag kände till som jag visste hade gjort ett event i riktig proffsig stil</p><p></p><p>jag måste bara påpeka att det där om att flussy arrangerar på en ort han inte ens bor, inte var menat som att hacka på honom, utan mer som creds att han försöker typ</p><p></p><p>men nu tror jag att vi inte kan diskutera så mycket mer, redan från början visste jag att jag inte skulle ha en chans att diskutera med dig, då jag vet säkert att du ligger flera nivåer högre än mig på den punkten, jag är förvånad att jag klarade mig så här långt</p><p></p><p>som jag sagt tidigare, och som ohmie påpekar, man lär sig av sina misstag</p><p></p><p>men om det bestäms att vi ska anordna ett event till, kommer jag iaf definitivt ha dina åsikter och liknande i tanken.</p><p> det enda man egentligen kan säga åt dig nu är tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundret0970, post: 535275, member: 67983"] nej självklart vet jag att du inte är den enda som anordnat ett event, men du var den enda jag kände till som jag visste hade gjort ett event i riktig proffsig stil jag måste bara påpeka att det där om att flussy arrangerar på en ort han inte ens bor, inte var menat som att hacka på honom, utan mer som creds att han försöker typ men nu tror jag att vi inte kan diskutera så mycket mer, redan från början visste jag att jag inte skulle ha en chans att diskutera med dig, då jag vet säkert att du ligger flera nivåer högre än mig på den punkten, jag är förvånad att jag klarade mig så här långt som jag sagt tidigare, och som ohmie påpekar, man lär sig av sina misstag men om det bestäms att vi ska anordna ett event till, kommer jag iaf definitivt ha dina åsikter och liknande i tanken. det enda man egentligen kan säga åt dig nu är tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Dundret Slopestyle Open 2009 *uppd*
Tillbaka
Topp