Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
DVD Handycam problem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 157708" data-attributes="member: 49616"><p>Jag har filmat lite olika saker med en handycam dvd kamera.</p><p>Skiverna jag använt är TDK DVD-RW 1.4 gb/30 min 1-2x speed.</p><p>problemet uppstår då jag vill få in filmerna på datorn, skivan sägs vara tom, men då jag sist kollade i kameran (inte min kamera) så fungerade det perfekt. Måste jag "finalize"'a filmen på kameran före jag tar över den till datorn från skivorna eller ska detta gå utan några problem?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 157708, member: 49616"] Jag har filmat lite olika saker med en handycam dvd kamera. Skiverna jag använt är TDK DVD-RW 1.4 gb/30 min 1-2x speed. problemet uppstår då jag vill få in filmerna på datorn, skivan sägs vara tom, men då jag sist kollade i kameran (inte min kamera) så fungerade det perfekt. Måste jag "finalize"'a filmen på kameran före jag tar över den till datorn från skivorna eller ska detta gå utan några problem? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
DVD Handycam problem
Tillbaka
Topp