Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
dvdbrännarproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Officerider" data-source="post: 181807" data-attributes="member: 60009"><p>Hej! </p><p>När jag har gjort en film, och sedan bränner ut den på en vanlig CDskiva och tittar på TV så är det kanske 95% bildkvalitet, men i övrigt så är det bra bild på tex en skidåkae som åker ner för en backe. </p><p>MEN när jag bränner ut samma filmsekvens på en DVDskiva, så blir bildkvaliteten 100% MEN skidåkaren blir "dubbel", dvs skidåkaren blir ryckig/dubbel </p><p>Detta verkar ha med Interlacing att göra.Hur kommer jag förbi detta problem? </p><p>/madskii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Officerider, post: 181807, member: 60009"] Hej! När jag har gjort en film, och sedan bränner ut den på en vanlig CDskiva och tittar på TV så är det kanske 95% bildkvalitet, men i övrigt så är det bra bild på tex en skidåkae som åker ner för en backe. MEN när jag bränner ut samma filmsekvens på en DVDskiva, så blir bildkvaliteten 100% MEN skidåkaren blir "dubbel", dvs skidåkaren blir ryckig/dubbel Detta verkar ha med Interlacing att göra.Hur kommer jag förbi detta problem? /madskii [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
dvdbrännarproblem
Tillbaka
Topp