Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit 14/16 eller Kingpin 13 och till vilken skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1090922" data-attributes="member: 29440"><p>Ok, mina pjäxor är modell 15/16 och tecsulorna köpte jag begagnade (men så gott som oanvända) tror de är ytterligare 1-2 år äldre (13/14 eller 14/15) Förra vintern kom väl Cochisen i en ny modell med annorlunda sulor.</p><p>De verkar dock ha gjort en ändringav inserten på den gamla modellen nån gång under 2013, djupare hål bl.a. så det är ju möjligt att mina är de uppdaterade. Men de uppdaterade skall vara svarta och mina är vita/gula vilket i och för sig kan bero på att de inte är köpta lösa utan satt på pjäxan från början.</p><p>Har du möjlighet att mäta med skjutmått hur djupa hålen är i dina?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1090922, member: 29440"] Ok, mina pjäxor är modell 15/16 och tecsulorna köpte jag begagnade (men så gott som oanvända) tror de är ytterligare 1-2 år äldre (13/14 eller 14/15) Förra vintern kom väl Cochisen i en ny modell med annorlunda sulor. De verkar dock ha gjort en ändringav inserten på den gamla modellen nån gång under 2013, djupare hål bl.a. så det är ju möjligt att mina är de uppdaterade. Men de uppdaterade skall vara svarta och mina är vita/gula vilket i och för sig kan bero på att de inte är köpta lösa utan satt på pjäxan från början. Har du möjlighet att mäta med skjutmått hur djupa hålen är i dina? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit 14/16 eller Kingpin 13 och till vilken skida
Tillbaka
Topp