Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Beast 16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 994669" data-attributes="member: 36230"><p>Hej</p><p>Jag var på gränslandet. Mitt misstag!!! Men jag gillar diskussionen vad som är reklam och inte. Den diskussionen startar någon annan på forumet. </p><p></p><p>Svarar på frågor är lugnt från min sida.</p><p></p><p></p><p>Vikt det dubbla mot Radical FT är inte sant. </p><p></p><p>Vikt Vertical FT 12 550 gram med 120mm stopper och powerplate</p><p>Vikt Radical FT 12 599 fram med 110 stopper</p><p>Beast 16 935 gram</p><p></p><p>Salomons 1480 gram</p><p>Marker Duke 1380 gram</p><p>Marker Baron 1225 gram</p><p>Marker 12 888 gram</p><p>Marker 10 855 gram</p><p></p><p>Marker Jester 16 995 gram Iklass med Besten fast utan gå läge (ingen tur bindning men en sjukt bra åkbindning)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 994669, member: 36230"] Hej Jag var på gränslandet. Mitt misstag!!! Men jag gillar diskussionen vad som är reklam och inte. Den diskussionen startar någon annan på forumet. Svarar på frågor är lugnt från min sida. Vikt det dubbla mot Radical FT är inte sant. Vikt Vertical FT 12 550 gram med 120mm stopper och powerplate Vikt Radical FT 12 599 fram med 110 stopper Beast 16 935 gram Salomons 1480 gram Marker Duke 1380 gram Marker Baron 1225 gram Marker 12 888 gram Marker 10 855 gram Marker Jester 16 995 gram Iklass med Besten fast utan gå läge (ingen tur bindning men en sjukt bra åkbindning) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dynafit Beast 16
Tillbaka
Topp