Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit bidningar FRÅGOR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vapiano" data-source="post: 1072142" data-attributes="member: 157236"><p>[USER=36230]@Skantz[/USER] Tack för svaret, väldigt uppskattat!</p><p></p><p>Har kollat en hel del på Superlite 2.0, det är bara två saker jag tänker på då det gäller den bindningen. Det ena är att det inte finns ett lägsta gåläge. Eller fungerar det att vrida bindningen ett kvarts varv? Sedan vet jag inte vad de stora skillnadena mellan Speed Radical och Superlite 2.0 blir för mig, då jag nog inte kommer använda mer än DIN 10.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vapiano, post: 1072142, member: 157236"] [USER=36230]@Skantz[/USER] Tack för svaret, väldigt uppskattat! Har kollat en hel del på Superlite 2.0, det är bara två saker jag tänker på då det gäller den bindningen. Det ena är att det inte finns ett lägsta gåläge. Eller fungerar det att vrida bindningen ett kvarts varv? Sedan vet jag inte vad de stora skillnadena mellan Speed Radical och Superlite 2.0 blir för mig, då jag nog inte kommer använda mer än DIN 10. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit bidningar FRÅGOR
Tillbaka
Topp