Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit bidningar FRÅGOR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pickpack" data-source="post: 1072261" data-attributes="member: 121701"><p>Tycker att jag är rätt noga med att hålla koll på snö i bindningen, dels där klorna fäster i pjäxan och även på andra ställen. Ska lägga till under tådelen, men jag har inte sett några såna tendenser hittills.</p><p></p><p>Nä, jag skulle nog inte klassa det som att jag åker aggressivt, jag är en helt OK åkare men inget äss. Alltså jag fattar ju att en inte kan åka hårt på dem och jag har antagit fram till nu att de helt enkelt inte tål piståkning på det sättet utan en får ta det försiktigt. Däremot kanske jag ska in och fråga nånstans om en second opinion på monteringen. Finns någon tech-monteringsexpert nere i Chamonix nånstans? Ska till Argentiere med UCPA om några veckor, kan man lita på vad de säger där?</p><p></p><p>Håller med om att det hela är märkligt iaf.</p><p>.pp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pickpack, post: 1072261, member: 121701"] Tycker att jag är rätt noga med att hålla koll på snö i bindningen, dels där klorna fäster i pjäxan och även på andra ställen. Ska lägga till under tådelen, men jag har inte sett några såna tendenser hittills. Nä, jag skulle nog inte klassa det som att jag åker aggressivt, jag är en helt OK åkare men inget äss. Alltså jag fattar ju att en inte kan åka hårt på dem och jag har antagit fram till nu att de helt enkelt inte tål piståkning på det sättet utan en får ta det försiktigt. Däremot kanske jag ska in och fråga nånstans om en second opinion på monteringen. Finns någon tech-monteringsexpert nere i Chamonix nånstans? Ska till Argentiere med UCPA om några veckor, kan man lita på vad de säger där? Håller med om att det hela är märkligt iaf. .pp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit bidningar FRÅGOR
Tillbaka
Topp