Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit bidningar FRÅGOR
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johnnyrainbow" data-source="post: 1072407" data-attributes="member: 118323"><p>Funderar lite på Beast som endabindning till bredare lagg. Från allt jag läst så lär det inte vara några problem med själva utförsprestandan och utlösningssäkerheten, men undrar lite kring hållbarheten. Har du någon uppfattning kring den? Dels jämfört med andra techbindningar, men också i förhållande till vanliga alpinbindningar. Blir de slitna och glappar efter ett tag? Alternativet för mig skulle vara att kombinera en lättare techbindning med en alpinbindning med inserts, men det vore trevligt att alltid ha möjligheten att tura. Kör DIN 9-10 och 20-30 dagar per säsong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnnyrainbow, post: 1072407, member: 118323"] Funderar lite på Beast som endabindning till bredare lagg. Från allt jag läst så lär det inte vara några problem med själva utförsprestandan och utlösningssäkerheten, men undrar lite kring hållbarheten. Har du någon uppfattning kring den? Dels jämfört med andra techbindningar, men också i förhållande till vanliga alpinbindningar. Blir de slitna och glappar efter ett tag? Alternativet för mig skulle vara att kombinera en lättare techbindning med en alpinbindning med inserts, men det vore trevligt att alltid ha möjligheten att tura. Kör DIN 9-10 och 20-30 dagar per säsong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Dynafit bidningar FRÅGOR
Tillbaka
Topp