Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
dynafit bindningar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1021560" data-attributes="member: 14475"><p>Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha en Mercury eller tlt6, båda plz =)</p><p></p><p>Ska man ha en pjäxa som funkar som enda pjäxa på en resa eller ha en krypton och en tlt6 med sig? Funkar tlt6 tillräckligt bra på ett per skidor med 114mm midja</p><p></p><p>Har ju kört med dalbello virus men började försöka köra mer aktivt i vintras och går genom dom nu =(</p><p>Om man har tlt6, borde man gå upp en storlek, de e ju ändå rätt tajta.</p><p></p><p>Per du kör bara Mercury va?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1021560, member: 14475"] Jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha en Mercury eller tlt6, båda plz =) Ska man ha en pjäxa som funkar som enda pjäxa på en resa eller ha en krypton och en tlt6 med sig? Funkar tlt6 tillräckligt bra på ett per skidor med 114mm midja Har ju kört med dalbello virus men började försöka köra mer aktivt i vintras och går genom dom nu =( Om man har tlt6, borde man gå upp en storlek, de e ju ändå rätt tajta. Per du kör bara Mercury va? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
dynafit bindningar...
Tillbaka
Topp