Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
dynafit bindningar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1021630" data-attributes="member: 49358"><p>Stämmer, och jag tog en storlek större...big misstake! Tycker inte jag får någon kontroll. Annars är Mercury en fin pjäxa må jag säga. Men om det är en onequiversko...det vette tusan. Jag gillar tanken av att slippa ha 2 par pjuck med sig och har därför sålt mina mercs och ska i vinter testa ett par Pinnacle 130 som förvisso inte är så lätta, men det verkar som att dem har ett ok gå-läge och dessutom tech inserts ingjutet i sulan.</p><p>Med det sagt så tror jag att du egentligen hade blivit gladare med ett par Krypton OCH ett par tlt6.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1021630, member: 49358"] Stämmer, och jag tog en storlek större...big misstake! Tycker inte jag får någon kontroll. Annars är Mercury en fin pjäxa må jag säga. Men om det är en onequiversko...det vette tusan. Jag gillar tanken av att slippa ha 2 par pjuck med sig och har därför sålt mina mercs och ska i vinter testa ett par Pinnacle 130 som förvisso inte är så lätta, men det verkar som att dem har ett ok gå-läge och dessutom tech inserts ingjutet i sulan. Med det sagt så tror jag att du egentligen hade blivit gladare med ett par Krypton OCH ett par tlt6. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
dynafit bindningar...
Tillbaka
Topp